کرکره برقی کهربادر

تولید و نصب کرکره برقی، درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته

کرکره برقی کهربادر

تولید و نصب کرکره برقی، درب اتوماتیک، دوربین مدار بسته

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کددهی ریموت کرکره برقی

در این مقاله با یک ویدئو به شما کددهی کرکره برقی را آموزش می‌دهیم. کددهی ریموت کرکره برقی در مدارهای مختلف متفاوت است.

طبق ویدئو، ریموت در این حالت ریموت معمولی بتا است. برای این کار، دکمه لرن را در برد مدار کرکره برقی فشار می‌دهید.

کددهی ریموت کرکره برقی در این روش بسیار راحت است.

در این حالت با فشردن دکمه لرن و کلید روی ریموت، آن را به درب مرتبط می‌کنیم.

برای شروع این کار، در برد مدار کرکره برقی را باز کنید. دکمه لرن یک دکمه سیاه رنگ است.

کلید لرن را فشار می‌دهیم. بعد از این کار چراغ روی برد روشن می‌شود.

سپس، کلید ریموت را فشار می‌دهیم. با این کار چراغ برد نیز روشن می‌شود.

روشن شدن چراغ برد نشان دهنده ی ست شدن ریموت با در است.

  • کرکره برقی کهربادر
  • ۰
  • ۰

بعد از پنجره و سقف مهم ترین جزء هر ساختمانی در آن است. انتخاب یک در مناسب بر ظاهر ساختمان و امنیت آن تاثیر دارد. انواع مختلفی از درها در بازار وجود دارد.

از جمله این درب ها می توان به درهای چوبی، درب های تاشو و درب های کرکره ای اشاره کرد. کرکره برقی یا درهای کرکره  توانسته اند محبوبیت خوبی در بین عموم مردم کسب کنند. در این مقاله به انواع کرکره برقی می پردازیم.

کرکره برقی از نوارهای فولادی سنگین تشکیل شده است. این نوارها به هم بسته شده اند. تیغه ها با فنرهای مارپیچی به هم محکم می‌شوند.

کرکره برقی ها در اندازه های مختلفی در بازار وجود دارد. از مزیت دیگر این کرکره ها می توان به محافظت در مقابل باد و باران اشاره کرد.

پیشنهاد می کنیم، در این خصوص، مقاله مزیت های کرکره برقی را مطالعه فرمایید.

کرکره برقی برای مصارف گوناگونی استفاده می شوند. از جمله این کاربردها می توان به در گاراژ، وانت، آشپزخانه، زندان، انبارها، مدارس و غیره اشاره کرد.

بسیاری از مراکز مهم دولتی و تجاری برای محافظت از ساختمان خود از کرکره برقی استفاده می کنند. همچنین، کرکره برقی از ساختمان در مقابل باد و باران محات میز

به علاوه، در مکان هایی که آب و هوا به شدت تغییر می کند، با استفاده از کرکره برقی می توان در مقابل باد و باران محافظت کرد.

انواع کرکره برقی از نظر نوع کرکره 

کرکره های داخلی و خارجی

 کرکره برقی های خارجی در ناحیه بیرونی نمای ساختمان نصب می شوند. کرکره برقی های داخلی در سردر و بالای پنجره نصب می شوند.

کرکره برقی های ترکیبی

در این نوع کرکره برقی پنجره و کرکره ها با هم نصب شده اند.

کرکره های مشبک

این نوع کرکره‌ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. کرکره برقی های مشبک برای نمایشگاه ها، پنجره ساختمان های تجاری و فروشگاه ها استفاده می شوند. همچنین، این نوع کرکره برقی برای امنیت و تهویه مکان گزینه مناسبی است.

کرکره های سوراخ دار

این نوع کرکره‌ها ارزان‌تر هستند. و برای دهنه‌های کوچک و بزرگ فروشگاه‌ها استفاده می شوند.

کرکره‌های سوراخ‌دار از فولاد گالوانیزه سوراخ‌دار و قفل شده تشکیل شده‌اند.

به علاوه، این نوع کرکره با ترکیب پرده کرکره و کرکره‌های مشبک ظاهر زیباتری دارند.

  • کرکره برقی کهربادر
  • ۰
  • ۰

کرکره برقی

کرکره برقی

درب های کرکره ای یا کرکره برقی برای پارکینگ و درب فروشگاه ها استفاده می شوند. این درب ها از نظر جنس تیغه (ورقه های آلومنیومی)، وزن تیغه، رنگ، و برچسب روی تیغه ها (برای شناخت کیفیت تیغه) و موتور کرکره ها، به انواع مختلفی تقسیم می شوند. شرکت فنی مهندسی کهربادر ، با کادری مجرب و کارآزموده این تضمین را به کارفرما می دهد که در کمترین زمان ممکن (1 روزه) و با قیمت مناسب بهترین خدمات را ارائه می دهد. همچنین، همکاران ما در بخش فنی، آماده هرگونه مشاوره با شما هستند. می توانید قبل از هر گونه قرارداد، از کارشناسان ما بخواهید که در محل شما حضور یافته و شرایط نصب کرکره برقی را بررسی کنند. 

چرا باید کرکره برقی داشته باشید؟

کرکره برقی در محل کار

اولویت اول هر مغازه داری، تامین امنیت مغازه اش است. اکثر بازاریان و مغازه دارها همواره به دنبال ارتقای سیستم امنیت فروشگاه خود هستند. آنها تلاش می کنند با استفاده از انواع روش های ممکن، امنیت مغازه خود را تضمین کنند. با نصب کرکره، دیگر هیچ اتفاق خطرناکی برای دفتر کارتان رخ نخواهد داد. اگر درب خانه و شرکت شما مجهز به کرکره باشد، احتمال ورود دزدها تا حد زیادی کاهش می یابد. 

کرکره برقی علاوه بر اینکه امنیت محل کار شما را تضمین می کند، هزینه های شما را نیز کاهش می دهد. با توجه به هزینه های سرسام آور انرژی، عایق گذاری معمولا فاکتوری است که در محافظت در برابر سرما یا گرمای خورشید، نادیده گرفته می شود. آمارها نشان می دهند که با عایق گذاری مناسب، می توان تا 20% در انرژی صرفه جویی کرد. یک کرکره برقی مناسب، وظیفه عایق گذاری محل کار شما را به عهده می گیرد. 

کرکره برقی در خانه

با نصب یک کرکره روی پنجره، سیستم گرما و سرمای خانه شما تنظیم می شود. برای مثال، اگر در یک روز داغ تابستان، پنجره تان را با کرکره برقی ببندید، می توانید حتی قبل از روشن کردن کولر، دمای محیط را ده درجه خنک تر کنید. کرکره برقی های آلومینیومی بهترین گزینه مناسب برای عایق سازی خانه هستند. با نصب این کرکره ها می توانید خانه تان را در مقابل گرما، سرما و صدا عایق سازی کنید. اگر زیاد سفر می کنید و خانه تان در مدت زمان طولانی ای خالی می شود، بهتر است حتما برای خانه خود، کرکره برقی بگیرید. پس اگر یک بار برای امنیت خانه و فروشگاه تان هزینه کنید، دیگر لازم نیست نگران دزدیده شدن اموال و اشیاء قیمتی باشید.

با نصب کرکره دیگر لازم نیست نگران سر و صدا باشید. بسیاری از افراد مسن، کارگران شب کار، و حتی بیماران، به خواب راحت و کافی احتیاج دارند. اگر پنجره اتاق مادر بزرگ ها، پدر بزرگ ها و اتاق بیماران را مجهز به کرکره برقی کنید، دیگر لازم نیست نگران سر و صدا و از خواب بیدار شدن آنها باشید، زیرا کرکره برقی ها با مواد عایق صدا ساخته می شوند و هیچ صدایی را به محیط داخل منتقل نمی کنند.

انواع کرکره برقی

کرکره ها با توجه به نوع، شکل، اندازه و کارایی در دسته های مختلف قرار می گیرند. کرکره های مدرن با ویژگی های متنوع برای هر نوع ساختمانی مناسب هستند. این کرکره برقی ها با جنس های مختلف فلزی از جمله نورد سرد، آلومینیوم، فولاد نرم، فولاد ضد زنگ، گالوانیزه شده و فولادهای پوششی ساخته می شوند. معمولا کرکره ها به صورت داخلی یا خارجی نصب می شوند. در کرکره برقی های داخلی، جعبه کرکره داخل یک تیغه و بالای در یا پنجره نصب می شود. در مقابل، کرکره خارجی، جعبه کرکره بیرون بخش خارجی کرکره قرار می گیرد.

قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره با توجه به نوع تیغه و مواد به کار رفته در آن تعیین می شود. کرکره های آلومینیومی که از آلومینیوم ضایعات تولید می شوند، ارزان تر هستند. به همین دلیل بعد از مدتی، کرکره ها فرسود شده و از هم جدا می شوند. اگر به دنبال یک کرکره بادوام و مناسب هستید، حتما از نوع آلومینیوم و نحوه تولید آن مطمئن شوید.

  • کرکره برقی کهربادر
  • ۰
  • ۰

قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی با توجه به نوع تیغه، عرض و ارتفاع مکان مورد نظر شما تعیین می شود. به علاوه فاکتورهایی مانند نوع موتور کرکره ، تعداد ریموت و  لوازم جانبی در قیمت کرکره برقی تاثیر دارند. موتور کرکره فروشگاه و پارکینگ در انواع تیوبلار چینی، تیوبلار چینی درجه یک، ساید چینی، ساید چینی درجه یک، ساید چینی ups دار، ساید چینی درجه یک ups دار موجود هستند. شما می توانید لوازم جانبی کرکره برقی خود را انتخاب کنید. این لوازم کرکره شامل جاقفلی استیل، دستگیره خلاص کن سایبانی، چشم فتوسل، فلاشر، دستگاه اتوماتیک کارتی، سیم و سیم کشی چشم و فلاشر هستند. بعد از انتخاب موارد بالا، با کارشناسان ما تماس گرفته تا از قیمت کرکره برقی خود مطلع شوید.

موتور ساید کرکره برقی برای ساختمان های صنعتی و پارکینگ خانه ها مناسب است. در این سیستم ها از فنر و کاسه فنر استفاده نمی شود. بنابرایندر این موتورها شکستگی  رخ نمی دهد. با یک تماس تلفنی با کارشناسان ما از قیمت این موتورها مطلع شوید. مهم ترین فاکتور تعیین کننده در قیمت کرکره برقی نوع تیغه است. زیرا حمل، شفت، شاسی و قوطی کشی و نصب، تقریبا قیمت یکسانی دارند. ممکن است تصور کنید که قیمت کرکره برقی بسیار گران است. اما مطمئن باشید که با این هزینه امنیت فروشگاه، پارکینگ و خانه تان را تضمین می کنید.

قیمت کرکره برقی پارکینگ

نوع کرکره در قیمت کرکره برقی پارکینگ تاثیر دارد. قیمت کرکره با تیغه های غضروف دار گران تر است. در مقابل، کرکره برقی های آلومینیومی ارزان تر هستند. کرکره برقی پلی کربنات شفاف نیز در دسته کرکره های گران هستند. این تیغه ها ساختمان شما را زیبا می کنند. همچنین، ضد حریق، ضد ضربه و ضد گلوله هستند. رنگ کرکره برقی نیز در تعیین قیمت نهایی موثر است. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت کرکره برقی با ما، 09125140727 تماس بگیرید.

قیمت کرکره برقیقیمت کرکره فروشگاه

کرکره برقی فروشگاه، علاوه بر جنس های آلومینیومی، غضروف دار و پلی کربنات، در جنس های رول گیتر و فول پانچ نیز ساخته می شود. قیمت کرکره برقی رول گیر از همه گران تر است و سر و صدای زیادی تولید می کند. در ساخت تیغه رول گیتر از مفتول های فولادی و روکش آلومینیوم استفاده شده است. این تیغه ضد برش است و با ضربات محکم شکسته نمی شود. از این رو، اگر صاحب طلا فروشی و یا مدیر ساختمان های تجاری هستید، پیشنهاد می شود تیغه رول گیتر را برای کرکره برقی خود انتخاب کنید.

تیغه های آلومینیومی با شیشه نیز استفاده می شوند.

ترکیب شیشه و آلومینیوم کرکره برقی را زیباتر می کند. اما قیمت کرکره در این حالت بالاتر است.

قبل از سفارش نوع موتور را انتخاب کنید.

نوع موتور در قیمت کرکره برقی تاثیر دارد. برای محاسبه قیمت کرکره برقی دلخواه  با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

عوامل تعیین کننده در قیمت کرکره

اندازه پنجره یا در ساختمان بر قیمت کرکره برقی تاثیر می گذارد. کرکره های کوچک تر ارزان تر هستند.

کرکره های تجاری برای پنجره ها و درهای خیلی بزرگ مناسب هستند.

نوع پروفیل بر قیمت نهایی تاثیر دارد. محصولات استاندارد برای مصارف های تجاری و خانگی مناسب هستند.

کرکره برقی های سنگین برای فروشگاه ها و مجتمع تجاری ها کاربرد دارند.

نوع رنگ کرکره برقی بر قیمت نهایی تاثیر دارد. برای اطلاع از تنوع رنگ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • کرکره برقی کهربادر
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید برای خانه و فروشگاه خود کرکره برقی تهیه کنید.
می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایا و معایب کرکره برقی، با کارشناسان ما تماس بگیرید.
کارشناسان ما به محض تماس در محل شما حاضر شده و با توجه به ویژگی های درب مغازه و پارکینگ شما، کرکره برقی مناسب را به شما پیشنهاد می دهند.

از مزایای کرکره برقی می توان به این موارد اشاره کرد که در مقایسه با جک اتوماتیک پارکینگی و درب اتوماتیک شیشه ای، قیمت کمتری دارد. و به علاوه فضای کمتری نیز اشغال می کند. همچنین با نصب کرکره برقی، می توانید امنیت فروشگاه خود را تضمین کنید.

در صورتی که می خواهید برای یک مجتمع تجاری بزرگ و پر رفت و آمد، کرکره برقی تهیه کنید،
باید بگوییم که این کار کاملا اشتباه است.
زیرا با رفت و آمدهای طولانی، موتور کرکره برقی به شدت داغ می کند.
داغی موتور نیز کرکره برقی را از کار می اندازد. بنابراین داغ کردن موتور یکی از معایب کرکره برقی به شمار می آید.

برای نصب کرکره برقی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • کرکره برقی کهربادر
  • ۰
  • ۰

خود چشمی به صورت شصت تا شصت و پنج سانتی متر از زمین نصب می کنید. چشمی ها باید رو به روی هم نصب شوند. برای این کار فاصله ریل تا چشمی را در نظر بگیرید یا می توانید از خط تراز استفاده کنید.
برای سیم بندی باید به تعداد سیم ها توجه کنید.
در این جا، یکی از چشمی ها چهار سیم و دیگری دو سیم هستند. چشمی دو سیم دارای برق است.

در هنگام بالا رفتن هیچ تداخلی در کار کرکره وجود ندارد. در هنگام پایین آمدن دست خود را جلوی کرکره برقی می گیرید و می بینید که هیچ تداخلی در کار آن مشاهده نمی شود.
در واقع مزیت نصب چشمی کرکره برقی این است که با عبور افراد، خودرو و یا وجود جسم دیگری جلوی چشمی، سرعت پایین آمدن کرکره کاهش می یابد.

به طور کلی نصب چشمی کرکره برقی برای تمام انواع کرکره برقی یکسان انجام می شود. زیرا تمام چشمی ها عملکرد یکسانی دارند. از مزایای نصب چشمی کرکره برقی، می توان به صرفه جویی در مصرف انرژی و ایجاد امنیت بیشتر اشاره کرد.

انواع چشمی های کرکره برقی

علاوه بر این در هنگام نصب چشمی کرکره برقی، می توانید بین چشمی های کرکره برقی انتخاب کنید.
چشمی های معمولی روی دیوار هستند و چشمی های برد بلند، برد بلندتری دارند،
یعنی برخلاف چشمی های معمولی، این چشمی ها در ارتفاع 35 متری نصب می شوند.

علاوه بر چشمی برد بلند و معمولی، چشمی های گردان، وایرلس، و آینه ای نیز ارائه می شوند.
نحوه کار و نصب چشمی های گردان شبیه چشمی های معمولی است.
همانطور که توضیح دادیم، در نصب چشمی کرکره برقی، سیم کشی انجام می دهیم،
اما در مورد چشمی های وایرس، سیم کشی وجود ندارد. در این حالت، باتری استفاده می شود.

در چشمی های آینه ای یک آینه مقابل گیرنده و فرستنده نصب می شود.
کارکرد این آینه به گونه ای است که، فرستنده نور را منعکس کرده و گیرنده آن را دریافت می کند.
در واقع، با ارتباط بین این دو، اجسام تشخیص داده می شوند.

می توانید در مورد هزینه و مشاوره بیشتر در مورد نصب چشمی کرکره برقی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • کرکره برقی کهربادر